COVID – PROCEDURY


W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest pandemia COVID -19 pragniemy poinformować, że Bezzwłocznie wdrożyliśmy dodatkowe procedury, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w naszym hotelu.
I Recepcja
- Hotel jest wyposażony w dozowniki ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w lobby, przy wejściu do restauracji, w toaletach
- po wejściu do hotelu, Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
- Stosowanie przez pracowników recepcji maseczek / przyłbic ochronnych, rękawiczek jednorazowych.
- sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo
- Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.
- pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki
- Wprowadzenie ograniczenia osób przebywających przy recepcji ( max. 2 osoby ), zachowanie odpowiedniej odległości między Gośćmi.
- Informowanie gości o wprowadzonych procedurach.
II Pokoje
- Ozonowanie każdego opuszczonego pokoju przez Gości, przed przyjęciem kolejnego.
- Ograniczanie rutynowego sprzątania pokoi tzw. „ do gościa” odbywać się będzie jedynie na życzenie, jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod nr 150
- wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
- W pokojach dezynfekcja urządzeń, mebli, armatury, poręczy, wietrzenie pokoju hotelowego.
- pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach jednorazowych.
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokojach hotelowych osób nie zameldowanych.
III Pomieszczenia ogólnodostępne
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk w holu recepcyjnym, przed wejściem do restauracji, przy wejściu do sal konferencyjnych, w toaletach
- Szczegółowa dezynfekcja ( nie rzadziej niż raz na godzinę ) ogólnych toalet, wind, blatu recepcyjnego, klamek, poręczy, uchwytów, oraz innych często dotykanych powierzchni
- Bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób niezameldowanych.
Drogo gościu, jeżeli zauważysz u siebie niepokojące objawy takie jak, kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu prosimy pozostań w pokoju i poinformuj o tym fakcie obsługę hotelu.
Ważne numery :
Recepcja tel. 150
Infolinia NFZ tel. 800 190 590
Powiatowa Stacja sanitarno – epidemiologiczna w Wejherowie tel. 58 672 74 27