COVID – PROCEDURY

W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest pandemia COVID -19 pragniemy poinformować, że Bezzwłocznie wdrożyliśmy dodatkowe procedury, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w naszym hotelu.

 

I Recepcja

  • Hotel jest wyposażony w dozowniki ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w lobby, przy wejściu do restauracji, w toaletach
  • po wejściu do hotelu, Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
  • Stosowanie przez pracowników recepcji maseczek / przyłbic ochronnych, rękawiczek jednorazowych.
  • sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo
  • Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.
  • pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki
  • Wprowadzenie ograniczenia osób przebywających przy recepcji ( max. 2 osoby ), zachowanie odpowiedniej odległości między Gośćmi.
  • Informowanie gości o wprowadzonych procedurach.

 

II Pokoje

  • Ozonowanie każdego opuszczonego pokoju przez Gości, przed przyjęciem kolejnego.
  • Ograniczanie rutynowego sprzątania pokoi tzw. „ do gościa” odbywać się będzie jedynie na życzenie, jeśli potrzebują  Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod nr 150
  • wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
  • W pokojach dezynfekcja urządzeń, mebli, armatury, poręczy, wietrzenie pokoju hotelowego.
  • pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach jednorazowych.
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokojach hotelowych osób nie zameldowanych.

 

III Pomieszczenia ogólnodostępne

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk w holu recepcyjnym, przed wejściem do restauracji, przy wejściu do sal konferencyjnych, w toaletach
  • Szczegółowa dezynfekcja ( nie rzadziej niż raz na godzinę ) ogólnych toalet, wind, blatu recepcyjnego, klamek,  poręczy, uchwytów, oraz innych często dotykanych powierzchni
  • Bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób niezameldowanych.

 

Drogo gościu, jeżeli zauważysz u siebie niepokojące objawy takie jak, kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu prosimy pozostań w pokoju i poinformuj o tym fakcie obsługę hotelu.

 

Ważne numery :

Recepcja   tel. 150

Infolinia NFZ   tel.  800 190 590

Powiatowa Stacja sanitarno – epidemiologiczna w Wejherowie   tel. 58 672 74 27